torsdag 17 januari 2013

En lång kalasdag

Jag föll 23 år det här året och det firades med kalas hela dagen. Ändå var jag inte dödstrött som man kanske kan tänkas vara vid en sådan dag.

På morgonen fick jag frukost och paket på sängen av David. En urtjusig kamera fick jag. Riktigt urtjusig som han har gått och gömt i över en vecka och haft mycket våndor över att jag inte tar emot paket innan födelsedagen.
Det blev afternoon tea med scones och marmelad.

Den gula klänningen fick jag av min syster som inte visste var den kom ifrån. Och så sa farmor Annel att hon kände igen tyget. Det visade sig att hon sydde klänningen till min faster Christina för många år sedan. Nu har jag den och den sitter som en smäck.




Hajjar du?



Så vart det god natt och ett år rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar