onsdag 17 september 2014

Effekten av Effecta

Idag har jag sagt upp mig för första gång. Efter många om och men blev det dags att sluta på Auktionsbyrån Effecta. För ungefär en vecka slog det mig ganska hårt att det här med att jobba 8-dagarsveckor är väldigt tungt. Så från och med idag har jag bara ett jobb. Eller bara och bara, jag tycker väldigt mycket om min tjänst på Iittala.
Jag kommer sakna Effecta också, jag har ändå varit där sedan 2012, och klar med auktioner blir man nog aldrig. Så det är förmodligen inte hej då för alltid på Effecta, men jag välkomnar att jobba 5 dagar i veckan och lite mindre pendligen.
Jag plockade ihop lite bilder från Effecta-tiden.
Grisen jag fick från Effecta när jag fick sjukskriva mig efter problem med hjärtat. För att pigga på mig.

Ett av de bästa fynden













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar