fredag 12 juli 2013

The Mean Reds

 - You know those days when you get the mean reds? 
 - The mean reds, you mean like the blues? 
 - No. The blues are because you're getting fat and maybe it's been raining too long, you're just sad that's all. The mean reds are horrible. Suddenly you're afraid and you don't know what you're afraid of. Do you ever get that feeling? 
 - Sure. 
 - Well, when I get it the only thing that does any good is to jump in a cab and go to Tiffany's. Calms me down right away. The quietness and the proud look of it; nothing very bad could happen to you there. If I could find a real-life place that'd make me feel like Tiffany's, then - then I'd buy some furniture and give the cat a name! 


En dag som idag går mycket ut på att gå. Mest fram och tillbaka till köket. För att plocka med alla saker som hamnat på villovägar, för att hålla Penny i schack och för att försöka styra upp vardagen.
Sveriges Radio sänder varje torsdag programmet Stil. Alla programmen finns i deras arkiv och håller mig sällskap om dagarna. Lyssnandet går i perioder och varje period känner jag mig extra kreativ. Hela hösten 2012 lyssnade jag extra mycket och lyckades spotta ur mig en C-uppsats. Så jag går in i en liknande period av kreativitet och ser vad det för med sig. Idag resulterade det i att silvret blev putsat.
It's something.


(För den som vill ge mig presenter finns den här klänningen i min storlek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar