onsdag 3 oktober 2012

Någonstans måste jag ju börja. Jag antar att det blir här. Ikväll kan jag inte plugga. Det känns skönt att säga kan inte för då behöver jag inte. Så man kan göra annat som man tycker om att göra när man inte måste göra något.
 Man kan ta ut hunden Penny i skogen så att hon får springa lite, när vi kommer in sen är hon så trött av allt nosande att hon inte rör en muskel på två timmar.
Passar på att plocka fram superlimmet när David inte är hemma. Penny vaknar till liv och vill slicka på väskan full av lim. 

Jag tänkte placera mig i soffan, lyssna på Stil och sticka på min halsduk. Halsduken har jag velat ha sen första Sex and The City kom ut. Man skulle ju kunna leta rätt på samma som Carrie har i filmen men jag gillar mina pengar.
Och som alltid flyttar jag om saker. Som alltid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar